Cilt 21 (1999)

İçindekiler

Makaleler

GENÇ VE YAŞLI YETİŞKİNDE YAŞ STEREOTİPLERİ PDF
Sibel A. Arkonaç
ALKOLİZM VE T.A.T. PDF
Tevfika Tunaboylu-İkiz
BİR ALKOL VAK'ASININ PSİKOLOJİK DEĞERLENDİRMESİ PDF
Tevfika Tunaboylu-İkiz
RASYONEL-EMOTİF (RET) VE BİLİŞSEL-DAVRANIŞÇI TERAPİLER (BDT) PDF
Gül Görüş
RASYONEL-EMOTİF (RET) VE BİLİŞSEL-DAVRANIŞÇI TERAPİLER (BDT): YAKIN DÖNEM ARAŞTIRMA BULGULARI PDF
Gül Görüş
KLİNİK KORKUNUN YERLEŞMESİNDE İNKUBASYONUN ROLÜ PDF
Sevda Bulduk
YARATICI DÜŞÜNME VE EĞİTİM PDF
Sevda Bulduk
GÖRMEYEN ERGENLERİN BENLİKLERİNİN VE AİLE TUTUMLARININ İNCELENMESİ PDF
Hale Bacakoğlu, İ. Alev Arık
RESMİN TANIMAYA ETKİSİ PDF
Ayşe Ayçiçeği
MASTEKTOMİ GEÇİRMİŞ KADINLARIN PSİKOLOJİK YÖNDEN İNCELENMESİ PDF
Gül Şendil
BİR BÜRO ORTAMINDA ÇALIŞAN KİŞİLERİN AST, ÜST VE AYNI DÜZEYDEKİ İŞGÖRENLERDE ARADIKLARI İLETİŞİM BECERİLERİ PDF
Pınar Ünsal, Canan Özburun, Ebru Özlü
İLKOKUL ÖĞRETMENLERİ TARAFINDAN ALGILANAN İŞ STRESİ ALANLARININ CİNSİYETE GÖRE İNCELENMESİ PDF
Pınar Ünsal, Gonca Aktaş
İNTİKAL VE PSİKANALİTİK BİR BAKIŞ AÇISI PDF
Tevfika Tunaboylu-İkiz
TÜRK PSİKİYATRİ TARİHİ VE PSİKANALİZİN YERİ PDF
Tevfika Tunaboylu-İkiz
III. ULUSAL PSİKOLOJİ ÖĞRENCİ KONGRESİ AÇILIŞ KONUŞMASI PDF
Esin Cantez
EŞ ANLAMLI, ZIT ANLAMLI VE ANLAMCA İLGİLİ KELİMELERİN HAFIZADAKİ KONUMU PDF
Ayşe Ayçiçeği, Sibel Tunoğlu
EŞ ANLAMLI, ZIT ANLAMLI VE ANLAMCA İLGİLİ KELİMELER KENDİLERİYLE İLGİLİ OLMAYAN KELİMELERİN TANINMASINA KET VURMAKTA MIDIR? PDF
Ayşe Ayçiçeği, Zeynep Doğan, Evren Gönenç
TEKRARLAMA KOLAYLAŞTIRICI ETKİSİNİN SINIRLARI PDF
Ayşe Ayçiçeği, Nilay Torbalı, Alper Karslı
HATIRLAMA ZAMANININ SINIRLI OLDUĞU DURUMDA YERLEŞTİRME METODUNUN ETKİNLİĞİ PDF
Ayşe Ayçiçeği, Murat Göçmen, Elgiz Bal
ZİHİNDE YENİDEN İNŞA PDF
Ayşe Ayçiçeği, Elif Özdemir
KOSSLYN, BALL VE REISER'İN HARİTA ÖĞRENME DENEYİNE FARKLI BİR YAKLAŞIM PDF
Ayşe Ayçiçeği, Elif Özdemir, Asena Yurtsever
SOYUT KELİMELER DE SOMUT KELİMELER KADAR HATIRLANABİLİR Mİ? PDF
Ayşe Ayçiçeği, Selgün Yüceil
ZEKANIN MÜZİK YETENEĞİNE ETKİSİ PDF
Ayşe Ayçiçeği, Nuran Aydemir


Psikoloji Çalışmaları / Studies In Psychology / ISSN- 1304-4680