Sayı 9 (1999)

İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi

İçindekiler

Makaleler

BASINIMIZDA SON GÜNLERDE GELİŞEN OLAYLAR VE BİR DEĞERLENDİRME PDF
Suat GEZGİN
CHILD IN THE NEWS NETWORK PDF
Nurdoğan RİGEL
BBC VE AMERİKAN YAYINCILIĞI, 1922-55 PDF
Murat ÖZGEN
18 NİSAN SEÇİMLERİ VE SEÇMEN TERCİHLERİNDE MEDYANIN ETKİSİ PDF
Murat ÖZGEN
BASIN YOLUYLA OSMANLIDA TÜKETİM TOPLUMU YARATMA ÇABALARI PDF
Hamza ÇAKIR
ALMANYA'DA TÜRK KARŞITLIĞI VE YAZILI BASININ ETKİSİNE DER SPIEGEL DERGİSİ'NDEN ÖRNEK HABER ANALİZİ PDF
Necla MORA
ALMAN DİLİNDE TÜRK KARŞITLIĞINA ETKİ EDEN DEYİM VE SÖZCÜKLER PDF
Necla MORA
YENİ DÖNEM VE KIRGIZ BASININDAKİ DEĞİŞİKLİKLER PDF
Abdıgani HALİLOV
KADIN DERGİLERİNDE KADIN İMGESİNİN KULLANIMI PDF
Aslı YAPAR
TEKELLEŞME VE SOSYALİZASYON PDF
Ahsen ARMAĞAN
BASINDA FOTOĞRAFIN KULLANIMI PDF
Özer KANBUROĞLU
ULUSLARARASI HABERLEŞME SİSTEMİ VE AZ GELİŞMİŞ ÜLKELER PDF
Ceyda ILGAZ
BASIN, ÖZGÜRLÜK VE GAZETECİ PDF
Güleda YÜCEDOĞAN
HABER AJANSLARININ İLETİŞİMDEKİ KONUMU VE ÖNEMİ PDF
Özgür GÖNENÇ
BASIN İŞLETMELERİNDE DAĞITIM KANALININ SEÇİMİNDE DİKKATE ALINMASI GEREKEN İLKELER PDF
Pelin DÜNDAR
ARAŞTIRMADA AKTÖRE PDF
Nüket GÜZ
İLETİŞİM BAĞLAMINDA MANTIK VE DİL PDF
Abdülkuddüs BİNGÖL
HALKLA İLİŞKİLER ROLLERİNDEKİ EĞİLİMLER: 1990-1995 PDF
Hülya YENGİN
BİR EMPRESYON/İZLENİM FORMASYONU SÜRECİ OLARAK ŞİRKET İMAJI: KİŞİSEL, ORGANİZASYONEL VE ÇEVRESEL AUDIENCE FAKTÖRLERİNE ÖNCELİK KAZANDIRMAK PDF
Hülya YENGİN
YENİ TÜR LOBİCİLİK BİÇİMİ KAMUOYUNUN YÜZÜNÜ MENFAAT GRUPLARINA YOĞUNLAŞTIRIYOR PDF
Safiye KIRLAR
ESKİ MISIR'DA KADININ GERÇEKÇİ RESMİ PDF
Safiye KIRLAR
BİR TERİMCE ARAYIŞINDA 'REKLAM' PDF
Mete ÇAMDERELİ
TARTIŞMANIN ETKİNLİĞİNDE GRUP VE LİDERİN ROLÜ PDF
Fatma GEÇİKLİ
SÜREÇ, BİLİM, MESLEK VE SANAT OLARAK HALKLA İLİŞKİLER PDF
Fatma GEÇİKLİ
GEÇMİŞTEN GÜNÜMÜZE PROPAGANDA KAVRAMI PDF
Fatma GEÇİKLİ
HALKLA İLİŞKİLERİN İDEOLOJİK YANI PDF
İlker BIÇAKÇI
KİTLE İLETİŞİMİ PDF
İlker BIÇAKÇI
YENİ MILLENNIUM'DA HALKLA İLİŞKİLER: TOPLUMSAL SORUMLULUĞA GERİ DÖNÜŞ PDF
Serra GÖRPE
OTOMOBİL REKLAMLARINDA GÖSTERGELERİN ÇÖZÜMLENMESİ PDF
Seher ER
LOGOLARIN VE MODELLERİN MARKA TANITIMINA ETKİSİ PDF
Seher ER
REKLAM İLETİŞİMİ AÇISINDAN HEDEF KİTLE ÇÖZÜMLEMESİ PDF
Rengin KÜÇÜKERDOĞAN
DEVİNGEN REKLAM GÖRÜNTÜLERİNDE TUTKU ÖĞELERİ ARACILIĞIYLA CİNSELLİK KAVRAMININ AKTARIMI VE ÇÖZÜMLENMESİ PDF
Nilüfer SARI
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE VERİMLİLİĞİN ARTIRILMASI İÇİN ÇOKLU ORTAM ARAÇLARININ KULLANILMASI: WINSCHOOL PDF
Zerrin AYVAZ
HALKLA İLİŞKİLER YAZARLIĞININ TANIM VE NİTELİKLERİ (MEDYA VE YAZILI İLETİŞİM) PDF
Y. Ece ÇÖKLÜ
UNIX VE WINDOWS NT İŞLETİM SİSTEMLERİNE GENEL BAKIŞ PDF
Zerrin AYVAZ
ANLATIDA 'DEVİNİM' KAVRAMI PDF
Nilüfer ÖCEL
SİYASAL BİR İLETİŞİM TÜRÜ OLARAK PROPAGANDA PDF
Ahsen ARMAĞAN
BANKACILIK SEKTÖRÜNDE HALKLA İLİŞKİLER ARACI OLARAK SPONSORLUĞUN YERİ VE ÖNEMİ PDF
Güven N. BÜYÜKBAYKAL
HALKLA İLİŞKİLERDE ÇALIŞANLARIN İŞ DOYUMUNU SAĞLAMA VE VERİM ARTIRMA PDF
Seda ÇAKAR
REKLAM ÇALIŞMALARINDA YARATICI STRATEJİNİN KULLANILMASI PDF
Emel GÜREL
AŞK-I MEMNU PDF
Nebahat AKGÜN ÇOMAK
YETİŞKİNLERE YÖNELİK BİR ÇİZGİ FİLM: MISIR PRENSİ ÜZERİNE BİR ÇALIŞMA PDF
Nilüfer ÖCEL
V. DE SICA'DAN P.P. PASOLINI'YE İTALYAN SİNEMASINDA MİZAHIN GELİŞİMİ PDF
A. Cem GÜZEL


ISSN: 1302-633X