Sayı 31 (2008)

İletişim Fakültesi Hakemli Dergisi

İçindekiler

Makaleler

PAZARLAMA İLETİŞİMİ VE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARINDA İNTERNET KULLANIMI: İZMİR'DE YER ALAN SEYAHAT ACENTELERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA PDF
Eylin BABACAN, Ebru Belkıs KAMANLIOĞLU, Mine YENİÇERİ ALEMDAR
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY PROJECTS FOR EDUCATION IN TURKEY WITHIN THE CONTEXT OF RELATIONSHIP BETWEEN PRIVATE SECTOR AND NGOS PDF
İlker BIÇAKÇI
KÜRESEL MEDYA YAPILARININ YOĞUNLAŞMASI PDF
Ceyda ILGAZ BÜYÜKBAYKAL
LÜKS MARKA PAZARLAMASI, VERTU ÖRNEĞİ PDF
Gözde ÖYMEN DİKMEN
SİYASİ LİDER İMAJLARININ SEÇİMLERDE ETKİSİ PDF
Meltem ÜNAL ERZEN
BİLGİ TOPLUMUNDA İŞLETMELER AÇISINDAN ÖNEMLİ BİR ZENGİNLİK: ENTELEKTÜEL SERMAYE -HALKLA İLİŞKİLER PERSPEKTİFİNDEN BİR DEĞERLENDİRME- PDF
Ahmet Bülent GÖKSEL, E. Pelin BAYTEKİN
YAZILI SPOR BASININDAN OKUR BEKLENTİLERİ PDF
Selami ÖZSOY
POSMODERNİST DÖRDÜNCÜ KUVVET: KÖŞE YAZARLARI PDF
Şermin TEKİNALP
FİLMLERDE BEDENİ DÖNÜŞTÜRME ARACI OLARAK PLASTİK CERRAHİNİN KULLANIMI PDF
N. Aysun AKINCI YÜKSEL


ISSN: 1302-633X